Handelsbetingelser

1. Priser og betingelser.
1.1. Lejen betales månedsvis forud, senest den 1. i måneden.
1.2. Huslejen reguleres med 2% hver år, den 1. Januar uden særskilt varsel.
1.3. Med den aktuelle lejekontrakt på et depot rum, har lejer ret til i lejeperioden, at opbevare ejendele heri. Lejer har ingen brugsret til nogen del af ejendommen udover det lejede depot rum.

2. Forsikring.
2.1. Lejer er ansvarlig for at de opbevarede ting er forsikret. Udlejeres forsikring dækker ikke ting i lejers depot rum, hverken ved brand, storm eller andre pludseligt opstående ulykker.

3. Adgang.
3.1. Lejer har adgang til sikret lagerhal med en personlig kode der udleveres i forbindelse med lejemålets indgåelse.
3.2. Lejer skal selv medbringe hængelås til det lejede depot rum.
3.3. Udlejer er berettiget til at opkræve separat betaling for hjælp med udvidet adgang til det lejede.

4. Benyttelse af det lejede.
4.1. Der må kun opbevares tørt gods i det lejede.
4.2. I depot rummene må der ikke opbevares, eksplosivt, brændbart og miljøfarligt gods samt våben, mad, dyr og ting som afgiver lugt. Maskiner skal være tømt for olie, benzin og lignende væsker.
4.3. Det lejede må ikke fremlejes og lejer har ikke ret til, at lade tredjemands gods opbevare i det lejede uden udlejers sammentygge.
4.4. Rygning og brug af åben ild er strengt forbudt på hele området.
4.5. Lejer er ikke berettiget til at foretage installationer eller lave ændringer i det lejede.

5. Misligholdelse af lejemålet.
5.1. Overskrides betalingen af lejen med mere end 10 dage betragtes dette som misligholdelse af lejemålet og lejer vil blive forhindret adgang til det lejede af udlejer, da udlejer har tilbageholdelses- og udlægs ret i lejerens genstande, der opbevares på misligholdelsestidspunktet.
5.2. Lejemålet ophører først i det øjeblik, at alt leje er betalt frem til opsigelsesdato og lejer har fjernet alt opbevaret gods, samt afleveret depotrummet uaflåst, i ryddet og rengjort stand.
5.3. Jævnføre punkt 6.2. giver Lejeren udlejere uigenkaldelig fuldmagt til at bortskaffe de i depotrummet værende effekter og anvende evt. provenu fra salget til dækning af ethvert krav udlejere måtte have mod lejer.
5.4. Udlejeres ret i henhold til punkt 5.1. er betinget af, at der er fremsendt skriftligt påkrav om betaling af forfalden ydelse, sammen med et varsel på minimum 3 uger der gør lejer opmærksom på at alle lejeres genstande vil blive bortskaffet, hvis forfaldende mellemværende vedr. lejemålet ikke er udlignet.

6. Opsigelse og fraflytning.
6.1. Lejemålet kan fra både lejer og udlejers sides opsiges med 1 måneds skriftlig varsel pr. brev eller mail til ophør ved kalendermånedens udgang.
6.2. Lejemålet ophører først i det øjeblik at alt leje er betalt frem til opsigelsesdato og lejer har fjernet alt opbevaret gods, samt afleveret depotrummet uaflåst, i ryddet og rengjort stand.
6.3. Opfylder lejer ikke Ovennævnte forpligtigelse har udlejer ret til, at bortskaffe og rengøre det lejede for lejers regning, minimum kr. 200,-.

7. Øvrige bestemmelser.
7.1. Transportvogne er BoxStorEs ejendom og det er forbudt at fjerne dem fra ejendommens område.
7.2. Hunde og dyr må ikke medbringes i det lejede eller på det øvrige område.
7.3. Ændringer i adresse, telefonnummer m.v. skal straks meddelelses til udlejer.